fredag 8 januari 2016

Ulrikas Kickstart

En liten uppdatering på hur jag har gått ner de här 37kg.
Jag började en av Ulrika Davidssons kickstarter i juni 2015 för att jag skulle åka på den här fantastiska träningsrean med tidningen Tara. Jag försökte verkligen gå ner i vikt för jag ville inte åka dit med alla mina kilon, men jag klarade det inte.
12 veckor innan jag skulle åka hittade jag Ulrikas Facebook kurser.
Med Ulrikas veckoplanering, inköpslistor och recept har jag äntligen lyckats.
Själva dieten är GI i kombination med olika fastor.
Det är god mat, (nog för att jag skulle vilja ha lite mer ibland) och efter att jag klarat av de två första veckorna (som var väldigt jobbiga) så har det gått bra.
Jag fortsätter att gå ner hela tiden, något jag tidigare inte gjort.
Efter sviter av olika dieter, bl.a. 10 veckor med enbart pulver hade jag väl förstört min ämnesomsättning.
Nu kör jag på med hennes kurser 6 veckor i taget tills jag är klar.
På måndag börjar jag en ny grupp som är lokal där jag är ambassadör.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar