fredag 1 januari 2016

Det här går!!!

Det är helt fantastiskt, jag har faktiskt gått ner 37 kg sedan jag skrev förra inlägget och jag har kommit en liten bit in i mitt nya hälsosammare liv.
Jag har många gamla vanor som behöver bytas ut...och det är en lång väg dit för just nu följer jag Ulrika Davidssons kickstartskurser och är "beroende" av dem. Men det känns lite mer motiverande att skriva om det när jag vet att jag har hittat ett sätt som fungerar.

Här kommer jag att skriva om god mat, träningen, och alla tankar som behöver förändras för att bli mer hälsosam i längden.

Idag är det 1/1-16 och på nyhetsmorgon idag var det en psykolog som pratade om nyårslöften och hon hade ett så tänkvärt tips, du ska inte bryta gamla vanor utan du ska byta ut dem!

Den ska jag tänka på i några dagar!!!
Återkommer med svar!

Här är en ny bild på mig; 37kg lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar