onsdag 22 april 2015

1,5 vecka har gått!

Jag började med detoxen förra måndagen, och nu i efterhand gick det ju väldigt bra.
Den var helt vegetarisk, och när jag insåg det och kände "att jag mår riktigt bra", gick jag in på www.ulrikadavidsson.se och läste mer.

Där hittade jag ett inlägg om att äta efter blodgruppen, jag har ett vagt minne av att jag har A men det är mycket vagt. Men efter att ha läst kostplanen för de olika känner jag i kroppen att jag bör vara ett A!
Nu har jag precis anmält mig som blodgivare, så jag lär få reda på det snart...ska bli riktigt spännande.

Jag har tidigare försökt mig på GI, LCHF med mycket kött och grönsaker och alltid känt mig orolig i magen efter måltiden och "behövde" något med kolhydrater ,jag trodde att det var grönsakerna men nu när jag har prövat att äta vegetariskt känner jag mig konstigt nog nöjd efter måltiderna.

Jag har också avstått från socker, effekterna i min kropp är;
Ingen huvudvärk (som jag hade varje dag de senaste två veckorna)
Inga konstiga flytningar
Ingen mensverk
Mindre ont i höfter och fotleder

Nu är det dags att baka ut havrebrödet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar